Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова Пошта- у поштомат від 55 грн - у відділення від 70 грн Відправлення замовлення протягом 1-2 днів Доставка замовлення протягом 1-3 днів
- Укрпошта“Укрпошта Стандарт” - у відділення від 35 ₴ - до 15 кг, - у відділення - від 80 ₴ - від 15 кг. Відправлення замовлення протягом 1-3 днів Доставка замовлення протягом 3-6 днів “Укрпошта Експрес” у відділення від - 35 ₴ кур’єром від - 60 ₴ Відправлення замовлення протягом 1-2 днів Доставка замовлення протягом 1-3 днів
- СамовивізБезкоштовноВідправлення замовлення протягом 1 дня Доставка протягом 1-3 днів Україна, м. Луцьк, вул. Кравчука 44а, За попередньою домовленістю замовлення можна забрати у за умови фактичої наявності обраного товару в магазині. Якщо товар знаходиться на складі, його самовивіз буде доступним через 2-7 днів з моменту оформлення замовлення на сайті. Дякуємо за розуміння!
- Доставка кур'єром Новою поштою- від 105 грн Відправлення замовлення протягом 1-2 днів Доставка замовлення протягом 1-3 днів
Способи оплати
- Пром-оплатаБезпечна онлайн-оплата на сайті
- Післяплата
- Оплата на картковий рахунокНазва банку: АТ КБ "ПРИВАТБАНК" Номер картки: 5363 5420 9616 4893 Найменування отримувача: Назарчук Катерина Володимирівна
- Оплата карткою Visa, Mastercard - WayForPayGoogle Pay, Apple Pay, Payment via Visa/MasterCard
Гарантія:
Гарантійні строки товарів згідно із Законом України "Про захист прав споживачів".
Гарантійний термін – це строк, за який виробник (продавець) бере на себе зобов'язання щодо здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку із запровадженням її в обіг.
Термін служби – календарний термін використання продукції за призначенням, протягом якого виробник гарантує його безпеку та несе відповідальність за істотні недоліки, що виникли з вини.
Термін служби відповідає гарантійному терміну.
Відповідно до закону "Про захист прав споживачів", компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Гарантійний термін – це строк, за який виробник (продавець) бере на себе зобов'язання щодо здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку із запровадженням її в обіг.
Термін служби – календарний термін використання продукції за призначенням, протягом якого виробник гарантує його безпеку та несе відповідальність за істотні недоліки, що виникли з вини.
Термін служби відповідає гарантійному терміну.
Відповідно до закону "Про захист прав споживачів", компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
У воєнний час доставка товарів може затримуватись з причини ускладнення логістики зі складів і подовженого терміну
доставки транспортними компаніями.
Доставка більшості наявних позицій здійснюється з понеділка по п"ятницю. Основний склад в суботу і неділю, на жаль, не працює.
Дякуємо за розуміння!